wtorek, 30 kwietnia 2013

nom nom nom :)

nom nom nom 
majóweczka :):):)
proporcja idealna, dwa dni pracy i pięć dni weekendu! lajkuję :)
jak ja pomyślę co ja będę robić to aż mi się pysk cieszy
po pierwsze będę lody jadł bo lubię


po drugie będę się opalał i kąpał, tylko jeszcze nie wiem gdzie ale coś na pewno wykombinują :)


i po trzecie będę chodził wszędzie tam gdzie normalnie nie mamy czasu :)


a poza tym będę jadł lody, i spał i przytulał i jadł lody i biegał i kopał i jadł lody a w poniedziałek to chyba będę płakał :(
a jakie Wy macie plany majówkowe?
xoxo
miłej majówki

2 komentarze:

  1. Ja tam nie mam żadnych planów majówkowych ;-) Jak już, to będzie to spontan ^^
    Słodki psiak! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    blog-lilit.blogspot.com
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki slodziak!!! <3

    http://msanaweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń