sobota, 13 lipca 2013

Don't Cook Your Dog :(





5 komentarzy:

  1. Zawsze myślałam, że zostawianie psów latem w samochodzie to barbarzyństwo i bezdenna głupota. Przeczytałam ostatnio artykuł, że w Szwecji pewien ojciec zapomniał, że zostawił w samochodzie własne dziecko: http://www.szwecjadzisiaj.pl/dziecko-zmarlo-w-samochodzie-bedzie-akt-oskarzenia/ :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozsądna uwaga! Duzo ludzi popełnia ten błąd, bardzo krzywdząc przy tym swoich podopiecznych :(
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż ciężko uwierzyć w to, że ktoś może wykazywać się takim brakiem odpowiedzialności :> .. ale to i różne inne zachowania ludzi w stosunku do zwierząt to szeroki temat, który wywołuje u mnie złość, jak mało co..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie, mam wrażenie albo nie myślą albo są bezdennie głupi, na szczęście nie wszyscy :)))))
    Ale warto przypominać i przypominać i przypominać albo lać :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. That's terrible! Some people do it even with their children :S

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń